Hanoi, deel 2
26 november 2011 - Hanoi, Vietnam
Helaas had het hotel dat we gereserveerd hadden een datumfout gemaakt en was de reservering voor de volgende dag. Wij balen, maar toen mochten we voor dezelfde prijs in een luxer hotel slapen en werd ook de taxi voor ons betaald. Dat is lekker! Daarna kwamen we erachter dat we zelf de datumfout gemaakt hadden, haha. Maar wel mooi meegenomen. Die avond hebben we met de Engelse meisjes afgesproken om te eten dat scheen een speciaal Vietnamees gerecht te zijn. Daarna nog lekker koffie met een afscheidsgebakje gegeten.
Vandaag zijn we vooral bezig geweest met het boeken van tickets naar onze volgende bestemming: Het eiland Phu Quoc in zuid Vietnam. Maar dat viel niet mee. Overal valt het internet er telkens uit wat af en toe tot frustraties leidde. Uiteindelijk maar via ons huidige hotel laten boeken, wat wel iets duurder was, maar ja, wat moet je anders.
Vanavond hebben we met de Duitsers afgesproken om te eten en dan morgen om vier uur opstaan (aaargh) om naar de luchthaven te vertrekken. Ik kijk er naar uit.
De laatste avond met de Duitsers was erg gezellig. De volgende ochtend na een korte nacht om vier uur opgestaan en vertrokken naar de luchthaven. We hadden een overstap in HCMC en vlogen vervolgens met kleine vertraging door naar Phu Qouc waar onze transport naar het hotel al klaarstond
