Honeymoon: Eerst relaxen in Bangkok

2 mei 2010 - Bangkok, Thailand

De eerste drie dagen van onze huwelijksreis hebben achterde rug. De afgelopen dagen verbleven we direct achte de Khao San Road in Bangkok.

In Bangkok hebben we heerlijk rustig aan gedaan. We verbleven in het Viengtai Hotel, waar we op onze eerdere reizen naar Thailand ook al eens eerder verbleven, waar een prettige sfeer heerst en dat is natuurlijk belangrijk, zeker in zo'n hectische stad als Bangkok

Midden in deze toeristische zone hebben we niet veel meer gredaan dan hier en daar een hapje een, borreltje pakken etc. wel heerlijk tot rust gekomen.

Mijn verjaardag met een lekker etentje op Soi Ram Buttri gevierd, dat is het verlengde van de Khoa San Road, maar dan met meer restaurantjes.

Soi Ram Buttri Bangkok

Khao San Road en in iets mnindere mate Soi Ram Buttri staan bekend als het backpackers deel van Bangkok. Allemaal mensen op reis hangen hier rond, om vervolgen naar huis, of een vervolg van hun reis af te wachten. een super sfeertje!

We zijn ook nog even lang onze vaste kleermaker geweest om even gedag te zeggen en toch ook weer wat kleding te laten maken, die we aan het einde van onze huwelijksreis op zullen pikken.

Tot zo ver een korte update.

We genieten enorm! We staan nu op de luchthaven om naar Laos te vliegen.