Corfu 2011, deel III

29 april 2011 - Corfu, Griekenland

Dit is de dag dat we naar Corfu stad gingen. De dag bestond hoofdzakelijk uit gek doen en veel lachen. Tussendoor hebben we heel wat afgewandeld, gegeten en gedronken en zelfs wat geshopt.

Hier en daar waren er prachige gebouwen en idilische steegjes te bewonderen.

29 april 2011 (1) 29 april 2011 (3)

Het is in de avond toch wel een beetje frisjes hier, dus hebben Jesse en ik een soort sportjasjes gekocht om er in de avond ook een beetje warmpjes bij te kunnen zitten.

Ook hebben we het oude fort bezocht, waar typische Griekse gebouwtjes terug te vinden waren, zoals de onderstaande foto toont. Hier hou ik van.

Vervolgens was het weer tijd om maf te doen, zoals een voorbij vliegende zeemeeuw spelen die achter de rug van de anderen op het moment dat ze foto's wilden maken van elkaar, of alle vier mijn metgezellen in een klein poortje proppen, zogenaamd voor een mooie foto. Helaas zat er geen deur met slot aan het poortje vast, anders zaten ze er nu nog....

29 april 2011 (2)

Na deze leuke, gezellige en vooral hilarische dag hebben we s´avonds met z´n vijven in het hotel gegeten en er was een en ander aan entertainment in de lobby. Om twaalf uur was ik jarig en Jesse had voor een grote fles champagne gezorgt, die we met onze nieuwe maatjes genuttigd hebben, heerlijk....! Helaas moesten Kees, Sheila en Nelleke de volgende dag weer terug naar Nederland. Maar het was een heerlijk (letterlijk) bruisend) begin van een leuke vakantie verjaardag.

29 april 2011 (4)